.

lauantai 9. kesäkuuta 2012

Kirppistelyä=)

Se roikkui siellä kirppiksen ikkunassa.Ja nyt se on meidän olkkarissa.Jonkin sortin narulangasta tehty lamppu ja sen varjostin.Minä naksasin sen sähköjohdon pois ja laitoin vaan narulla sen roikkumaan.
Niin vaikka tiesin,että se olis ollut ihan täydellinen valon kanssa.Mutta on se minusta ihan täydellinen ilmankin sitä.Tuo paikka oli aina kaivannut jotakin täytettä.Ja nyt se sai sitä.
Samainen reissu toi täytettä kahviastiastoon.Viisi söpöläistä kuppia lautasineen.Juhlapäivänä nuo laitetaan kahvipöytään=)
Niin vielä meille kotiutui tuo vaaleanpunainen ruususomisteinen koristelautanen.Ja taas mä ymmärsin itseäni enemmän.Tai oikeastaan sitä tunnetta,minkä saa kirppiksellä,kun löytö osuu kohille=)Ja taas oon täysillä sitä mieltä,että mä rakastan kirppistelyä.Ihanaa etsiskelyä ja löytöjen huumaa=)Ei sitä loppujen lopuksi tarvita paljoa,kun mieli ja koti piristyy kirppislöydöillä.Joten ei muuta kuin nokka kohti kirppiksiä=)Ja kivaa viikonloppua myös!!!!Nähdään taas.   P.s joku kyseli ruusukuvioisesta suihkuverhosta.Oon ostanut sen sellaisesta sekatavarakaupasta malliin täällä on ihan kaikkea.Jos kovasti kiinnostaa,voinhan minä ostaa sen sinulle ja laittaa postissa tulemaan.Jos olet lukemassa täällä, laita viestiä kommenttilootaan,niin palataan=)

15 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Oi mulla on ihan samat tunnelmat kirppistelystä :)

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Ihana pitsi tuossa varjostimessa ja kaunis on ilman valoakin...:)

Nuo löytämäsi kahvikupitkin ovat hienot...kelpaa niistä juhlapäivänä kahvia juoda.

Oikein mukavaa viikonloppua sinulle!

Täällä sataa ja on kylmä...:(

Riitta Sinikka kirjoitti...

Paljon ihanaa! Tykkään!!

Sesse kirjoitti...

Itsekin kävin parilla kirppiksellä tänään, niitä ei voi olla liikaa :)

Anna kirjoitti...

Ihan totta, kirpparilla kiertelemisestä ja pienistä löydöistä tulee yllättävän hyvä mieli! :)

Heidi - omankodinonnea kirjoitti...

Ui ui, mitä ruusuastioita!:) Minä olen myös aivan hulluna kirppistelyyn! Sitä tunnetta ei voita mikään, kun löytää jotain, mitä on "aina" etsinyt! Ihan parasta siinä on etsimisen ja löytämisen riemu:)

Hanne kirjoitti...

Ihania löytöjä! Astiat on niin sööttejä.

On jo liian pitkä aika kun oon kirppikselle päässyt, mutta tosiaan se se on ihan parasta kun löytää jotain ihanaa. Ja halvalla.

Täytyy ens viikonloppuna karauttaa micra tulille ja nokka kohti jojensuun kirppareita!

sylvi kirjoitti...

Kiva kun lappunvarjostin pääsi kotiisi.
Ihanasti sanottu, ei täydellinen, mutta minulle se on täydellinen.
Taivaan Isälle me kaikki ihmiset olemme täydellisiä.
Ihania löytöjä taas teit.
Oikein hyvää pyhäpäivää sinulle!

Liisa kirjoitti...

Ihania löytöjä, olet kyllä ihan oikeassa tuosta ihanasta tunteesta, kun SE juttu osuu kirppiksellä kohdalle, siitä tulee niin hyvä mieli pitkästä aikaa ja koti uudistuu pienillä ja edullisilla hankinnoilla.
Mulla on ollut ihan palava tarve päästä kirpparille jo pitkän aikaa. On ollut jotenkin tosi kiireinen kevät ja aika vaan on viuhahtanut. Nyt hellittää ja juuri alkoi 6 päivän vapaa :) Päätin jo aiemmin ja nyt päätökseni vahvistui, että alkavalla viikolla aion käydä kirpparilla ja vanhojen tavaroiden kaupassa pitkästä aikaa!!
Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita!

Susanne kirjoitti...

Ihania löytöjä olet tehnyt kirppikseltä!
Oi se tunne kun löytää jotain oikein ihanaa kirppikseltä on ihan mielettömän ihana:)
Oikein mukavaa alkavaa viikkoa!

Riitta kirjoitti...

Ihanat löydöt ! Minä myös suuntaan kirpparille jos shoppailuhimo iskee ja yleensä saa hyvän mielen kaupan päälle kun löytää muutamalla eurolla aarteita :) Nyt en ole oikein ehtinyt käymään ja ihan tuskastuttaa ja sormia syyhyttäis...

Pia kirjoitti...

Mukavia kirppisosumia!
Huomaan, että sinunkin blogisi on muuttunut .fi-päätteiseksi, mutta blogiseuraajat näkyy sinulla. Minulla ei, vain joku "pahoittelemme" -teksti. Miten sait nuo "päät" takaisin (blogiseuraajat)?

Mukavaa maanantaipäivän jatkoa!
-Pia-

JaanaElina kirjoitti...

Täälläkin rakastetaan kirppistelyä.Oikein odotan sitä että pääsen mökkipaikkakunnan kirpparille nyt kun olen lomaa viettämässä täällä mökillä.Mies vaan vie auton kaupunkiin päiväksi,joten olen täällä jumissa.=(.Hänellä kun ei vielä ole loma alkanut.

Taas olet tehnyt ihania löytöjä.Nautiskelen täällä aamukahvia ja lueskelen postauksiasi.Ihana idea tuo suihkuverho pöytäliinana ja upean kuosin olet löytänyt.

Mukavaa päivää sinne.

Marge kirjoitti...

Kirpputorit ovat hauskaa, pientä seikkailua, parasta shoppailua!:)
Olet jälleen tehnyt hyvät löydöt!!
Oikein ihanaa kesän jatkoa, ystäväin!♥

Puumuli kirjoitti...

Kirppistelyssä on se viehätys, ettei koskaan tosiaankaan tiedä, mitä eteen tulee - sinulla on taito hyppysissäsi löytää kaikkea kivaa!

Mukavaa viikonloppua!

T. Sari Puumulista