.

tiistai 17. tammikuuta 2012

VÄRIEN riemua=)

Vuoden takaisessa Talo &Koti lehdessä ollut juttu Värien riemua sai ainakin minun syömmen sykkimään.Valkoisella taustalla runsasta värien kirjoa.Ihanaa silmänruokaa.Koti piristyy väripilkuilla,mutta jo yksikin multivärikäs tyyny,tuo iloa talven keskelle.Lupaa teksti kuvan alla.Täysin samaa mieltä.Varsinkin nuo ihanaiset väripilkut lattialla olis sangen mukavat=)Eikä tuossa nojatuolissakaan mitään vikaa ole.Kivaa kangaspaloittelua siinä.
Omaa värien riemua ollaan toteuttu kotosalla.Kirpparikankaan loppu on pistetty menemään.Ulko oven ikkuna sai vihreätä ruutua yllensä.



Punainen kangas sydän pienenä väriläiskänä sisäpuolella.Ja nastakiinnitys.





Keittiöön sain vielä oviverhoa lisää ja pöydälle liinan ja keittiöpyyhe koristuksen.Niin ja valkoinen piironkikaan ei kauaa viihtynyt olohuoneessa.Pitihän se tuoda sitten takaisin keittiöön.







Kankaiden alesta bongasin tuota ruskea pohjaista ruusukangasta.On kova pintainen,jotenka sopi vallan hyvin kassiksi.Tuo valkopohjainen kassi on tehty vanhasta essusta.Tykkään heilutella ruusuja pakkasella=)









Omaa värien riemua tuo työn alla oleva torkkupeitto.Siis tosi mukava on väliin vaihtaa väriä ja sommitella niitä yhteen.Tuo mukavaa vaihtelua virkkaamiseen.Sinänsä jo piristävät silmää tuossa korissa,kun makoilevat.Langat.











Joka tapauksessa ne piristää.Värit.Enemmän tai vähemmän.Jatketaan sisustuksia väreillä tai ilman.Pääasia kuitenkin on,että on mieluinen ja kunkin omaa silmää hivelevä=)
Huomenissa lupaan viedä arpajasvoitot postiin.Ja toivotan mukavaa pakkasviikkoa ite kullekkin.Täällä tulee taas vaihteeksi lunta=)













12 kommenttia:

Kirsi kirjoitti...

Aina yhtä ihana vierailla täällä,karamellimaisen kaunista<3 Mä oon suunnitellu päällystäväni yhden nojatuolin just tuollalailla erilaisilla kankailla,mies ja tyttö ei vaan ole syttyny ajatukselle,jatkan siis taivuttelua=D Mukavaa ja värikästä pakkasviikkoa sinullekin<3

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kovin ihastunut sinun blogiin...värejä oon kaivannut ja verhoilla sitä väriä hiukan oon tuonut kotio :)

Sesse kirjoitti...

Mäkin just tykkäisin väreistä valkoisella pohjalla. Nyt meillä on vaan niin paljon ruskeaa ja olohuoneessa violetti seinä, et ei onnistu.

Sirutuuli kirjoitti...

Miun ei tarvi kauhiasti kotiin väriä laittaa. Kun tulen käymään täällä siun blogissa, saan iloista väriterapiaa aina :)
Ihania värejä :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihanaa ja tunnelmallista teillä.

Marge kirjoitti...

On se aivan ihanaa, kun nykyään on vaatteitakin vähän joka makuun ja sisutusksessakin esitellään erilaisia koteja ja tyylejä, jokainen omalla tavallaan kaunis! Itseä sykähdyttää maalaisromantiikka. Sitäkin on monenlaista ja jokaisesta saa itselleenkin erilaisia ideoita irti;)
Kotisi tunnelma on aina yhtä hurmaava!:))

Iloa viikkoosi!♥

JaanaElina kirjoitti...

Mä olen juuri vaihtanut haaleaan,vaaleaan sisustukseen meillä.Mutta kyllä värit näyttääkin hyvältä ja varmaan palailevat meidänkin huusholliin.

Aijai,miten söpöt värit on torkkupeitossa.Ja muutenkin niin kivoja juttuja taas olet laittanut.

Mukavaa loppuviikkoa.

sylvi kirjoitti...

Väriä todella tarvitaan. Värikästä elämää kaivataan.
Sinulla on kaunista ja värikästä, tykkään.

Riitta Sinikka kirjoitti...

Värejä, värejä, niitä kaipaillaan ja täältähän niitä löytyy!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Voi, että on hieno tuo ovi verhoineen.
Ja muutenkin niin kaunista ja värikästä...☺

Hanne kirjoitti...

Ihanaa, värejä! Nuo langat on ihanan värisiä. Minä täällä kotona olen värittäynyt kanssa ihan urakalla, saas nähän miten pitkään menee että näihin taas kyllästyy...

Marika kirjoitti...

Ai että sulla on taas kaikkea kaunista!
Värien kirjosi on aivan Ihana!Erityisesti mua sykähdyttää nuo isonäidinneliöt...
Mukavaa loppuviikkoa!